Quantcast
18.8 C
Thessaloniki
Τρίτη, Απρίλιος 20, 2021
ΑρχικήΥγείαFitnessΓιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω..αλλά βάζω;

Γιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω..αλλά βάζω;

- Advertisment -spot_imgspot_img

Ο τρόπος που ξέρουμε και ακούμε κατά καιρούς από ειδικούς για την απώλεια του βάρους ή τοπικού λίπους εξαρτάται από τις τροφές που καταναλώνουμε. Τις καλές ή τις κακές θερμίδες που παίρνουμε από αυτές και κατά πόσο γυμναζόμαστε σωστά στο να καταφέρουμε τον σκοπό μας. Καλά όλα αυτά, σωστή διατροφή και σωστή σωματική άσκηση και λύσαμε το πρόβλημα; H απάντηση είναι όχι! Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που δεν γνωρίζουμε και δεν παίρνουμε υπόψιν μας είναι ο “κρυφός” παράγοντας ορμόνη..

Στο αίμα μας υπάρχουν κάποιες χημικές ουσίες οι οποίες έχουν επίδραση στα όργανα του ανθρώπου και συγκεκριμένα στα κύτταρα. Η αρνητική επίδραση τους συνήθως έχει τα εξής αποτελέσματα:

^ Δημιουργούν μια μόνιμη σωματική κούραση, την οποία νιώθουμε ακόμα και όταν έχουμε καταναλώσει πολλές ώρες ύπνου ή μας δημιουργούν αϋπνίες. Με αποτέλεσμα να νιώθουμε αδυναμία μέσα στη μέρα.

^ Κάνουν την λίμπιντο να πτωχεύει. Η σεξουαλική διάθεση και η ορμή ακουμπάνε το μηδέν.

^ Υπάρχουν και αυτές οι ορμόνες που έχουν το advantage να σου προσθέτουν κιλά. Με αποτέλεσμα όσο και να τρέχεις πάνω κάτω αυτά θα έρχονται και θα κολλάνε λίπος στο σώμα σου.

Και τώρα που αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις προσπαθήσει όλους τους τρόπους και δεν κοροϊδεύεις κανέναν, καταλαβαίνεις ότι το πρόβλημα σου μπορεί να είναι και ορμονικό. Υπάρχει τρόπος λοιπόν να μεταρρυθμίσεις τις ορμόνες και να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου ώστε να κάψεις το περιττό λίπος.

Η Λεπτίνη και Γκρελίνη είναι δυο από αυτές!

Ο ρόλος της λεπτίνης στο σώμα μας είναι συγκεκριμένος. Είναι μια ορμόνη η οποία παράγεται από τα λιπώδη κύτταρα του ανθρώπινου οργανισμού και δουλεύει σαν αγγελιοφόρος. Μεταφέρει την πληροφορία του κορεσμού από το στομάχι στον εγκέφαλο ώστε να σταματάμε να τρώμε. Η οποιαδήποτε μορφή υπερτροφίας, υγιής ή μη μας προσθέτει θερμίδες, τις οποίες για να ξεφορτωθούμε στο τέλος θα πρέπει να ιδρώνουμε φανέλες.

. Τρόποι ενεργοποίησης λεπτίνης :

. Επεξεργασμένα τρόφιμα, ζαχαρούχα κομμένα. Δηλαδή όλες οι φλεγμονώδες τροφές.

. Η διατροφή σου πρέπει να περιεχεί φρούτα, λαχανικά ψάρια και άπαχα κρέατα.

. Ο σωστός ύπνος. 7 με 9 ώρες το βράδυ είναι οι κατάλληλες για να βοηθήσεις την λεπτίνη σου να ανεβεί.

( σκοπός είναι να έχουμε την λεπτίνη ανεβασμένη )

Το αντίθετο της λεπτίνης είναι η γκρελίνη. Είναι η <<ορμόνη της πεινάς>>. Μετά από κάθε γεύμα τα επίπεδα της γκρελίνης μειώνονται περίπου για 3 ώρες, αυτό σημαίνει πως όσο δεν τρως στο ενδιάμεσο, καταστέλλεται η παραγωγή της.

Τρόποι διαχείρισης της γκρελίνης:

. Με ένα διατροφικό πρόγραμμα μικρών γευμάτων κάθε 4 ώρες χωρίς την συμμετοχή ζαχαρούχων προϊόντων και διαφόρων υποκατάστατων.

. Δημιούργησε την αίσθηση του κορεσμού κατά τη διάρκεια της μέρας τρώγοντας σούπες, λαχανικά και φρούτα.

. Φτιάξε ένα μίνι πρόγραμμα για να κατεβάσεις τα επίπεδα του στρες σου συνδυάζοντας κάποιες μορφές ήπιας άσκησης, όπως είναι το περπάτημα, η γιόγκα και ο διαλογισμός. Και με κάποιες μορφές χαλάρωσης όπως μασάζ και ένα ζεστό μπάνιο.

Ακολούθησε το mensdaily.gr σε facebook instagram

- Advertisment -spot_imgspot_img
Προηγούμενο άρθροZoox by Amazon
Επόμενο άρθρο50+2 αποφθέγματα και φράσεις του Sigmund Freud

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -spot_img

Δημοφιλή

Recent Comments