Quantcast
17.3 C
Thessaloniki
Τρίτη, Απρίλιος 20, 2021
ΑρχικήΥγείαFitnessΠως να απαλλαγείς από τους πόνους της πλάτης, μετά το γυμναστήριο

Πως να απαλλαγείς από τους πόνους της πλάτης, μετά το γυμναστήριο

- Advertisment -spot_imgspot_img

Σε ένα πρόσφατο βίντεο στο youtube, ο φυσιοθεραπευτής Kelly Starrett μας δείχνει ασκήσεις για την ανακούφιση της πλάτης μετά από δυνατή προπόνηση.

“Εάν αισθάνεστε άκαμπτοι, πολλές φορές αυτό που θα δείτε είναι ότι η λύση σε αυτό είναι να βάλετε λίγη κάμψη στο σύστημα”, λέει. Ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να κρεμαστείτε από ένα μονόζυγο, με τα πόδια σας προς τα εμπρός. “Η απλή αποκατάσταση της κίνησης σε αυτή τη θέση μπορεί να κάνει πολλά.”

Μια άλλη κίνηση που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους αθλητές είναι η αντίστροφη υπέρβαση, η οποία κάνει το νωτιαίο ιερό οστό να συνεργάζεται με τη λεκάνη. «Μου επιτρέπει να περιστρέφω εντελώς και να λαμβάνω σφαιρική κάμψη της σπονδυλικής στήλης», λέει ο Starrett. Παρομοίως, η κίνηση της “καλημέρας” μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποκατάσταση του φυσιολογικού εύρους κίνησης.

Εναλλακτικά, ξαπλωμένος στην πλάτη σας με τα πόδια σας υψωμένα πάνω σε έναν τοίχο, με τη λεκάνη να είναι κρυμμένη, μπορεί να επιμηκύνει τις στύσεις και την οπίσθια περιτονία. “Ίσως να μην συμπιέζουμε ή να αποσυμπιέζουμε, αν και αυτό μπορεί να συμβεί, και αν είμαι ευαίσθητος στην επέκταση που μπορεί να μου δώσει λίγη ανάκαμψη σίγουρα μέσω έλξης, αλλά η αποκατάσταση αυτής της θέσης μπορεί να κάνει πολλά για ομαλοποιεί και κάνει τις πλάτες να αισθάνονται λιγότερο δύσκαμπτες μετά την προπόνηση.”

Ο Starrett προτείνει επίσης το «περπάτημα του Donnie Thompson», το οποίο περιλαμβάνει το περπάτημα του τα πίσω, ενώ βρίσκεστε σε καθιστή θέση. Αυτό δημιουργεί πολλές ευκαιρίες για περιστροφή και κάμψη στη σπονδυλική στήλη.

Ακολούθησε το mensdaily.gr σε facebook instagram

- Advertisment -spot_imgspot_img

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -spot_img

Δημοφιλή

Recent Comments