Quantcast
27.6 C
Thessaloniki
Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024
ΑρχικήFood & DrinksΣυνταγέςΦτιάξε μόνος σου πρωτεϊνούχο παγωτό

Φτιάξε μόνος σου πρωτεϊνούχο παγωτό

- Advertisment -spot_imgspot_img

Σου έχουμε μάθει πώς να φτιάχνεις σνακ, ροφήματα, κρέπες μέχρι και καναπεδάκια με λίγη σκόνη πρωτεΐνης. Τώρα, είναι η ώρα για παγωτό πρωτεΐνης.

Η πρόσληψη πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας μέσα από ένα λαχταριστό παγωτό εξασφαλίζει γρήγορο χτίσιμο μυών, γερά οστά, δυνατά μαλλιά, ενώ σου κόβει την όρεξη για άλλα παχυντικά εδέσματα ή γλυκά. Κάτι εξίσου σημαντικό είναι πως η συγκεκριμένη συνταγή για παγωτό πρωτεΐνης δεν περιέχει ζάχαρη και «βαριές» θερμίδες.

Συστατικά

> 1 κουταλιά πρωτεΐνη ορού γάλακτος (προτίμησε γεύση φράουλας και λευκής σοκολάτας)
> 150 γρ. φράουλες
> 100 γρ. άπαχο τυρί quark
> 100 γρ. γιαούρτι με 2% λιπαρά
> 50 γρ. σμέουρα

Εκτέλεση

> Βάλε τις φράουλες στο μπλέντερ μέχρι να λιώσουν και κατόπιν πρόσθεσε τα υπόλοιπα υλικά, εκτός από τα σμέουρα, χτυπώντας για ένα λεπτό.

> Ρίχνεις το μείγμα σε ένα μεγάλο μπολ και γαρνίρεις με τα μούρα. Τοποθετείς το μπολ στην κατάψυξη για 1-2 ώρες.

> Για επιπλέον δόσεις πρωτεΐνης, μπορείς να προσθέσεις στο μπλέντερ μια μπάρα πρωτεΐνης με γεύση σοκολάτας (θα μεταμορφώσει την υφή του παγωτού σαν πραγματικό παρφέ -με λίγες παραπάνω θερμίδες, βέβαια).

Διατροφικές πληροφορίες

> Θερμίδες: 316
> Πρωτεΐνη: 47 γρ.
> Υδατάνθρακες: 25 γρ.
> Λίπος: 3,2 γρ.

- Advertisment -spot_imgspot_img
- Advertisment -spot_img

Δημοφιλή

Recent Comments