Quantcast
24.3 C
Thessaloniki
Τρίτη, 16 Αυγούστου, 2022
ΑρχικήΥγείαΔιατροφήΣυμβουλές Διατροφής: Πως να τρως σαν αθλητής

Συμβουλές Διατροφής: Πως να τρως σαν αθλητής

- Advertisment -spot_imgspot_img

Όταν προπονείσαι έντονα για μεγάλα διαστήματα, το σώμα σου χρειάζεται “καύσιμα” για να λειτουργήσει στο 100%. Είτε απλά τρέχεις, παίζεις μπάσκετ, κάνεις ποδηλασία ή κολυμπάς, το σίγουρο είναι πως καις θερμίδες και ενέργεια. Φυσικά, χρειάζεσαι όλη αυτή την χαμένη ενέργεια πίσω.

Οι επαγγελματίες αθλητές προσέχουν πάρα πολύ τι θα καταναλώσουν και τι αντίκτυπο έχει στον οργανισμό τους κατά την προπόνηση. Τις ημέρες του αγώνα, τα γεύματα είναι κρίσιμης σημασίας, μπορεί να κάνουν την διαφορά και να σου δώσουν το μικρό boost που χρειάζεσαι για να βρεθείς στην πρώτη θέση.

Δείτε Επίσης: Muscle Gain διατροφή

Ισορροπία μεταξύ των 3

Οι τρεις βασικές πηγές ενέργειας είναι οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες και τα λιπαρά. Και οι τρεις πηγές είναι σημαντικές σε κάθε προπόνηση, αν θέλεις καλύτερα αποτελέσματα. Οι υδατάνθρακες είναι η σημαντικότερη πηγή, διότι παρέχουν ενέργεια για τον εγκέφαλο και τους μύες μας. Οι πρωτεΐνες συμβάλουν στην αποκατάσταση των μυών και τα λιπαρά, μας προσφέρουν κάποια σημαντικά οξέα που πρέπει να καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες. Ανάλογα τι άθλημα κάνεις, θα πρέπει να συνδυάσεις αυτά τα τρία για να μη μείνεις ποτέ από καύσιμα.

Όλα είναι θέμα χρόνου

Ένα ακόμα που προσέχουν οι αθλητές, είναι η χρονική στιγμή που θα καταναλώσουν βιταμίνες και γεύματα. Αν φας πάρα πολύ πριν έναν αγώνα, θα νιώθεις κούραση και θα πέσεις σε λήθαργο.

Ενυδάτωση, ενυδάτωση, ενυδάτωση

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από νερό, περισσότερο από 50%. Χωρίς αρκετά υγρά, δεν μπορεί να κάνει σωστή χρήση των βιταμινών που καταναλώνεις, όσο υγιεινά και να τρως. Με σωστή ενυδάτωση αποφεύγεις μυϊκές κράμπες και κόπωση. Πολλοί αθλητές λένε πως την στιγμή που θα νιώσεις διψασμένος, είσαι ήδη αφυδατωμένος.

Ακολούθησε το mensdaily.gr σε facebook instagram

- Advertisment -spot_imgspot_img
- Advertisment -spot_img

Δημοφιλή

Recent Comments