Quantcast
11.4 C
Thessaloniki
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022
ΑρχικήΥγείαΔιατροφήSuperfoods που θα σου αλλάξουν τη διάθεση

Superfoods που θα σου αλλάξουν τη διάθεση

- Advertisment -spot_imgspot_img

Δεν νιώθεις καλά; Η κατανάλωση των πιο υγιεινών και θρεπτικών τροφίμων της φύσης μπορεί να σε βοηθήσει! Κανένα φαγητό δεν είναι απλά μια θαυματουργή θεραπεία, φυσικά. Αλλά μια υγιεινή διατροφή γεμάτη φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχη πρωτεΐνη μπορεί να κάνει θαύματα όταν πρόκειται να σε γεμίσει, ενεργοποιώντας το σώμα σου.

Σύμφωνα με ειδικούς διαιτολόγους υπάρχουν Superfoods, που βοηθάν να αλλάξουμε την διάθεση σου, όταν νιώθεις πεσμένος. Με πολλά ευεργετικά θρεπτικά συστατικά και ιδιότητες που προάγουν την υγεία, όλα αυτά τα τρόφιμα έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν το πνεύμα σου και να βελτιώσουν τη διάθεσή σου – και ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι ότι έχουν υπέροχη γεύση, έτσι ώστε να σου προσφέρουν ένα νόστιμο σνακ

Δείτε Επίσης: Τα οφέλη της μαύρης φακής Beluga

  1. Κόκκινη πιπεριά – Γνωρίζατε ότι οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν πραγματικά περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι; Υπερηφανεύονται για τη μεγαλύτερη διατροφική αξία από όλες τις άλλες πιπεριές. Αυτά τα λαχανικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και θρεπτικά συστατικά περιέχουν πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά για να βελτιώσουν τη διάθεσή σας, καθιστώντας το ένα ευχάριστο φαγητό.
  2. Καρύδια – Τώρα υπάρχει ένας λόγος να τρώτε καρύδια γιατί: όχι μόνο είναι νόστιμα και ένα τραγανό σνακ, είναι επίσης μια από τις λίγες φυτικές πηγές για υγιή ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μια θρεπτική ουσία που είναι ευεργετική τόσο για τον εγκέφαλο όσο και την καρδιά.
  3. Κεφίρ – Εκτός από το γιαούρτι: Το κεφίρ είναι το νέο προβιοτικό! Αυτό το ποτό γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση είναι παρόμοιο με το γιαούρτι και προσφέρει πολλά προβιοτικά οφέλη για την υγεία. Η αναπλήρωση των καλών βακτηρίων στο έντερο σας με την κατανάλωση κεφίρ μπορεί να βοηθήσει στην υποστήριξη της πέψης ακόμη και στη βελτίωση της ανοσίας.
  4. Μπάμιες – Αυτό το πράσινο superfood είναι η επιλογή για ένα veggie φαγητό με χαμηλές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες – ιδιαίτερα διαλυτές ίνες που είναι καλές για την καρδιά. Επιπλέον, οι μπάμιες είναι επίσης πλούσιες σε πολυφαινόλες, οι οποίες είναι μικροθρεπτικά συστατικά που βρίσκονται σε πολλές φυτικές τροφές που μπορούν να βοηθήσουν την καρδιά σας καθώς και να καταπολεμήσουν φλεγμονές.
  5. Δημητριακά – Είτε σας αρέσει η βρόμη, το σιτάρι, το καλαμπόκι ή το ρύζι, ένα μπολ με 100% δημητριακά ολικής αλέσεως σάς παρέχει ένα συνδυασμό δύο πρωτεϊνών και φυτικών ινών το πρωί – πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα αισθανθείς κενός μέχρι το μεσημεριανό γεύμα.
  6. Μπανάνες – Φυσικά δεν μπορούν να λείπουν οι μπανάνες: Η βιταμίνη Β6 στις μπανάνες μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της γνωστικής μείωσης και στη μείωση των συμπτωμάτων του PMS που σχετίζονται με τη διάθεση. Επιπλέον, μία μπάνανα παρέχει περίπου 12% των ημερήσιων αναγκών σε ίνες για καλύτερη πέψη.
  7. Σοκολάτα – Έρευνες δείχνουν ότι η αντιοξειδωτική μαύρη σοκολάτα μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σεροτονίνης και να προστατεύσει από τη γνωστική μείωση. (Αλλά ήδη ήξερες ότι η σοκολάτα σε κάνει ευτυχισμένο, έτσι δεν είναι;).
  8. Φιστικοβούτυρο – Είτε σου αρέσουν περισσότερο τα φιστίκια είτε τα καρύδια, δεν είναι μυστικό ότι οι διατροφολόγοι αγαπούν τους ξηρούς καρπούς. Η πρωτεΐνη που ενισχύει την ενέργεια και τα υγιή λίπη σε μια μερίδα 2 κουταλιών της σούπας με φιστικοβούτυρο μπορεί να σας γεμίσει και να αποτρέψει την επιθυμία για λιγότερο θρεπτικά τρόφιμα.
  9. Avocado – Δεν ταιριάζει μόνο σε τοστ, αλλά αυτό το φρούτο περιέχει επίσης τόνους υγιεινών για την καρδιά ακόρεστων λιπαρών, φυτικών ινών και φυτοχημικών (γνωστά και ως βιολογικά ενεργά συστατικά στα φυτά).
  10. Τυρί Cottage – Μην υποτιμάτε το ντεμοντέ τυρί cottage. Τα φρέσκα στάρπη παρέχουν τόνους πρωτεΐνης και τρυπτοφάνης, ένα απαραίτητο αμινοξύ που συνδέεται με τη βελτίωση της διάθεσης και της γνώσης σε πολλές ερευνητικές μελέτες.

Ακολούθησε το mensdaily.gr σε facebook instagram

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

- Advertisment -spot_img

Δημοφιλή

Recent Comments